مهرسازی آنلاین در شیراز

مهرسازی شیراز ، امکان ثبت سفارش ساخت انواع مهر در شیراز و ایران، بازکردن پرس خشک اسناد و مدارک به صورت تخصصی را به صورت آنلاین به شما میدهد

مهرسازی آنلاین در شیراز

مهرسازی شیراز ، امکان ثبت سفارش ساخت انواع مهر در شیراز و ایران، بازکردن پرس خشک اسناد و مدارک به صورت تخصصی را به صورت آنلاین به شما میدهد
جهت ثبت سفارش با شماره 09175010677 به صورت تلفنی و یا در واتس اپ تماس بگیرید

مهرسازی آنلاین در شیراز

با مهر آنلاین، شما میتوانید هر نوع مهری که مورد نیازتان است را به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش دهید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید ...
امکان سفارش به صورتی تلفنی و تماس در واتس اپ امکان پذیر میباشد.
مهرسازی شیراز
تماس تلفنی و واتس اپ : 09175010677

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه خارج کردن کارت از پرس کارت یا لمینت :

بازکردن پرس خشک یا لمینت نیاز به مهارت و دقت فراوان دارد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که از نحوه خارج کردن کارت از پرس کارت یا لمینت به خوبی اطلاع دارند، در صورتیکه اگر بازکردن لمینت اسناد و مدارکی که به علت عدم آگاهی لمینت شده اند را به افرادی بدون مهارت بسپارید باعث آسیب رساندن به آن سند می شود (که موجب پارگی و یا لایه لایه شدن مقوای سند می گردد) و جای چسب از روی کارت نیز به خوبی پاک نمی شود. زمانیکه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می کنید به علت وجود چسب باقیمانده از باز شدن لمینت امکان زدن مهر و امضاء در قسمتی که برای این کار تعبیه شده وجود نخواهد داشت.

 

بازکردن لمینت یا پرس خشک سند مالکیت خودرو

  • حسن روشن ضمیر
  • ۰
  • ۰

بازکردن لمینت یا پرس خشک کارت شناسایی :

  بازکردن لمینت از روی اسناد، به نظر کار آسان و راحتی است اما به دلیل عدم تجربه زمان بازکردن لمینت ، به سند و یا کارت مورد نظر آسیب می رسد ( موجب پاره شدن سند و یا لایه لایه شدن مقوای آن می گردد).
ما به دلیل استفاده از دستگاهها، روشهای مطمئن و دقت بسیار بالا در زمان انجام کار ، جهت بازکردن پرس خشک یا لمینت و بر طرف کردن کامل آثار چسب لمینت از روی سطح سند، به شما این اطمینان خاطر می دهیم که جای هیچگونه نگرانی برای انجام این کار وجود ندارد.

 

بازکردن لمینت یا پرس خشک کارت

 

  • حسن روشن ضمیر
  • ۰
  • ۰

بازکردن لمینت یا پرس سند تک برگ مالکیت:

بسیاری از عزیزان به دلیل عدم اطلاع و یا به اشتباه اسناد و مدارک خود (مانند اسناد مالکیت واحدهای تجاری و مسکونی، کارتهای شناسایی و غیره) را جهت دوام بیشتر و جلوگیری از آسیب رسیدن به آنها پرس یا لمینت می کنند.
زمانیکه برای انتقال و فک رهن و یا هر مشکل دیگری به محضرها و یا دفاتر اسناد رسمی مراجعه می نمایند، جهت درج توضیحات و زدن مهر برجسته برای سندیت دادن به این مدارک  نیاز به برداشتن لمینت دارند . که این کار مستلزم داشتن تجربه و دقت بسیار بالا می باشد.

 

باز کردن لمینت سند تک برگ مالکیت

 

  • حسن روشن ضمیر